stress stress stress

vart helt sjukt stressad igår, vilket ledde till att jag knappt fick nån sömn.
skulle egentligen ta bussen nu kl elva men hade sån fruktansvärd kramp
i magen. kändes likadant som när jag hade magkatarr senast. usch!

ska försöka få gjort en del skolarbete idag (riktigt skönt!) så jag slipper
vara så stressad imorgon när vi åker till göteborg. för då ska jag njuuuta!

nu ska jag lägga mig och vila lite tills magontet försvinner helt.
slänger ut lite söta bilder som jag hittade på datorn. makes me happy
hörs sen ;*


bild från min & veronicas 19 års fest - mathilda matilda & jag <3


ännu en: jag rebecka veronica amanda meincke sanna & jessica <3

sådär ja, lite sötnosar sissodär :) hhoho


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag hatar stress=/ dooooh ! du? vill du med på jägers på fredag?<3

2010-03-03 @ 13:46:40
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja riktigt synd:( vi måste se snart snygggis

2010-03-03 @ 21:30:34
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0