skärpning!

tar ett inlägg ni direkt.
med lite glada saker, haha!

på torsdag åker jag och halva min klass till göteborg.
ska på barutbildning tors - fre, sen stannar vi kvar till lördag
några av oss. kommer blir super duper tror jag!

älskar den staden. ni som kännr mig vet nog.
har ju stora planer på att flytta dit med matilda efter studenten.
jobba eller plugga.. har inte riktigt bestämt oss. men det kommer!
fruktansvärt härlig stad. och för att inte tala om dialekten! hehe

också bor ju håkan där, vilket gör allt ännu bättre! mihihi

men nu är det iallafall dags för sängen.
hörs troligtvis i morgon ;* puss på er!

johänniz
jag just nu. sjukt charmig - i know! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa sant<3

2010-03-03 @ 10:48:48
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0