come back

Haha, känns lite som att göra come back. Men tror inte det blir så. Faktiskt.
Känner bara att jag behöver få ut mina ord någonstans.

Som de flesta av er vet (vet iofs inte vilka ni är som läser) men anyways
så har jag inte mått speciellt bra på sistonde. Anledningarna är många.
Dock går det i perioder. Som allt annat antagligen. Ibland är allt super super
andra dagar är det på bottnen.

Men jag kämpar. Varje dag. Med mina underbaringar vid min sida.
Även om jag inte visar allt utåt, så är det skönt att veta att de finns där.
I fall i fall. Fångar en och stöttar i alla väder.
Tack. Till er. Ni vet vilka ni är. Jag älskar er.

borde nog slänga mig själv i sängen nu. men är inte trött.
har bara fruktansvärd skolångest. har så sjukt mycket att göra.
sen blir jag helt galen på min jävla piercing också.. haha
den har blivit ännu värre och jag överväger att ta ut den och vänta ett år
och ta ny då istället. trött på den här skite :c

aja, nattis nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0