Chacha gästbloggare här!


HEJ ALLA BLOGGLÄSARE!
Jag heter Rebecka och jag är Johannas siamestvilling (skämt o sido) jag är även hennes mamma! Vi går i samma klass och vi har en hemlig pastabok tillsammans!

Imorron drar vi till GÖTEBORG på barutbildning så vi kommer nog supa till det ganska ordentligt! :D
Johanna är inte här hon sitter på andra sidan av min dator (alltså hemma)
Läget här hemma just nu, jag bara packar och för tillfälligt har vi inget kök och vi kommer inte ha det på typ fyra veckor, woho! Saker börjar hända här hemma! 

Jag har ingen blogg själv men man kanske skulle skaffa? Men anledning varför jag gästbloggar är för att jag har likadana skor som Foki och Tyra! Hihi! Livet som storbloggare verkar ju vara rätt så bra, det ända de gör är shoppa och fika, inte så ansträngande enligt mig! Aja vi får se hur det slutar!

Intressant fakta: ungefär 100 dagar tills vi tar studenten! :D

Pusspuss på er alla, vi kanske ses en dag! :D :*


Kommentarer
Postat av: johannis

HAHA BÄST! <3

2010-03-03 @ 21:39:14
URL: http://johannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0