who says

John Mayer rockar fortfarande min musikvärld, med sitt nya album.
Det kommer han nog fortsätta med ett tag till. Jag är kär i det!


Frida bad om en update så det får väl bli en sådan, vart ett tag sedan nu.

Igår, torsdag, hade jag väääärldens bästa skoldag - trots att jag sluta 16:00.
Det är fan inte ofta det känns så, men det är väl tur det händer ibland. :)
Idag, fredag, hade vi en lektion - som alltid. Blev skjuts både hem och från skolan.
Sjukt najs faktiskt.
Senare på kvällen blev det IKEA med mamma sedan en snabbis inom frugan.
Snodde med mig mina kläder hem, saknat min kofta som tusan. Hihihihi!

Nu är jag så äckligt trött att jag ska ta och sova.
Godnatt på er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0