time out

Okej.. Det blev skola idag. En lektion. Som varenda fredag.
Sedan begav jag och Rebecka oss mot stan för att kolla rundor lite.
Klockan elva kom våran taxi (aka Bengan) och hämta upp oss :)

Nu är jag hemma och somnar snart. Men! Måste strax sätta mig på
bussen tillbaka till Lund, då jag lovat att följa med min fru på äckelsak.
HEHEHE. Läskigt :)
Efter det ska jag träffa yrsa för en catch up kaffe, vart evigheter sen sist!
Inte lika roligt, men ska bli kul att finally träffas :) nästan 3 månader sen.

Dessutom fyller mina kära vän MARTIN år idag och eftersom jag vet att han
läser här i bland så skriver jag; GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KOMPIS! :)

Nu måste jag kila :)
puss!

Kommentarer
Postat av: yrs

det får bannemig inte dröja 3 månader till nu johannaaaaaa!! :)

2009-11-13 @ 22:07:15
Postat av: Grabben under sängen bredvid

Naw. Visste att du skulle komma ihåg.

Det höll på att spricka där ett tag, hjärtat vaggade på en skör gräns till bristning innan jag såg detta.

Men nu blev det ihopsytt igen, tack för det :)



Jag har bara träffat dig i drygt 6 timmar, ändå skulle jag med lite mutor från olika håll, ett gott morgon humör & en burk gelehallon faktiskt kunna tänka mig att upprepa historian. Inte illa du.



Puss FavvoKnas <3

2009-11-21 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0