hektiskt liv

Gah.. insåg idag att det var fruktansvärt längesedan jag skrev här.
Har varit mycket i skolan och jag har varit lite små krasslig.

Projektarbetet närmar sig i alla fall.
13e december smäller det av i Högevallshallen i Lund - ser framemot det!
Alla som vill är väligt välkomna på vår dansuppvisning denna dag! :)

Överlag har det inte hänt något så värst spännande. Mest varit plugg.
Snart jullov dock vilket är sjukt sjukt skönt :)

Har ju som vanligt bara en lektion i morgon, spanska - 08:45 - 10:00
Därefter ska jag pallra mig till gerdahallen och träna lite.
Sen blir det stan med bästis och sedan vidare till malmö med M & R.
Där blir det fotografering och därefter mot Lomma och pojkarna J & I
som man inte sett på eeeeeeeeeeeevigheter.
Sedan blir det antagligen Lund och lite party hos en kompis :)

Men nu måste jag studera lite spanska :( puss!

bästis <3
min bebis och i bilen påväg till frida

bebi <3
min lilla busskompis, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0